fredag 4. mars 2011

Vårnytt....




...hos lille martine! Nå har de fått inn de nydelige tingene fra Maileg også!



Får nesten påskefølelse av disse skjønningene!



...dette er nok min favoritt i vår!




Påskepynt i herlige farger og fasonger!

bildene er lånt fra lillemartine.no


Her er helgefreden i ferd med å senke seg i huset. Vi tok helgehandelen i ettermiddag, og i dag delte vi oss, Augusta og mannen handlet mat, mens Ferdinand og jeg dro på Plantasjen.
Sistnevnte skulle vise seg å bli en liten utfordring, min snart-femåring hadde nemlig en veldig klar mening om hva vi skulle kjøpe! Og mest av alt falt han for noen perleblomster, som var rett og slett halvvisne.
-Kjenn hvor myke de er da, mamma!

Blomster ble det, og sjokolade og andre nødvendigheter, så nå kan helga bare komme:)





ha en koselig fredagskveld!


7 kommentarer:

Alba Linea sa...

soo many pretty things! best wishes and a sunny weekend! di
;0)

Hege Aida "The not so perfect mum-blogg" sa...

Barn er herlige sånn! Ser skjønnhet der vi ser halvdødt! :D

God helg med sjokolade og det hele!

Rosehagen sa...

Hei.
Herlig, herlig.
Barn er skjønne.
Jeg får vårfølelser når jeg ser innom bloggen din.
Ute er det snøstorm.
Ønsker deg og dine en fin helg:)
Klem:)

camah sa...

Så fine ting. Gleder meg til påske! Da kommer mannen hjem, da kan jeg pynte med fine farger, og best av alt håper at våren er kommet!!

Rosa sa...

*ler* Myke blomster ja?? Hehe...
Godt det ble både blomster og sjokolade, da er iallefall jeg temmelig happy. Slenger du med et ukeblad og et duftlys i tillegg er lykken komplett:-)

Ha en superfin helg, håper solen skinner hos deg også:-)

Klem, Rosa

♥ Min lilla Stuga ♥ sa...

Åh vilka mysiga kaniner! Sådana ska jag nog köpa till mina brorsbarn i present. :)) Önskar dig en skön lördag. :)

Talentina sa...

ja kaninene er jo bare helskjønne!