søndag 16. oktober 2011

Oppsatser i høstfarger



I kveld har vi feiret vår kjære tante og onkel som begge har fylt femti! Det var en kjempekoselig fest, og det var faktisk første gang mannen og jeg har vært ute sammen siden Constanse ble født for seks måneder siden. Jeg måtte riktignok hjemom for å amme et par ganger, sånn er det med en liten frøken som ikke vil ha hverken mat eller flaske;)

Jeg fikk det ærefulle oppdraget å lage blomsterdekorasjonene, og selv om jeg ikke ble helt fornøyd gjorde de vel nytten. En herlig kveld ble det ihvertfall!



 Nå nærmer klokka seg 01.30, så det er vel på tide at denne småbarnsmoren kommer seg i seng...




ha en fin søndag folkens!


8 kommentarer:

Hege sa...

Synes de var flotte jeg. Herlige høstfarger. Lekkert.

Klem Hege-mamma til 3

hjertero.com sa...

De ble superfine Silje! Flotte høstfarger! Håper at du fikk kost deg litt og at det ikke ble bare stress selv om du måtte hjem og amme...

God søndag til dere! Ses imorgen!

Klem klem :)

Tindrande Auge sa...

gu kor nydelige de var♥ du er virkelig flink!
Ha en strålende søndag videre :) klemmer fra Nina

Norwaystyle sa...

Du har vært kjempeflink. Det var nydelig satt sammen.

Beate sa...

Hei!
Så nydelige høst farger!
Flink du er;)
Ha en super søndag!
Klem fra Beate

Anonym sa...

Oppsatsene er jo kjempefine! Ingen grunn til ikke å være fornøyd! Ha en fortsatt fin søndag:)

Lena sa...

Herlige høstfarger, det liker jeg!!!
Ønsker deg en fin søndagskveld!
;o)

Herman Grans ♥ sa...

Syns dei var kjempefine eg :)